15 Ocak 2013 Salı

Karman çorman

       Tatil gününde sabahın köründe erkenden uyanmak...okul varken uykuya doyamamak...

       Tezatlığa örnek verilebilecek birçok şeyden sadece bir tanesi.Kendisini bir kişilik,benlikte farklı bir varoluş olarak tanımlıyorum ve de esefle kınıyorum (tezatlıktan söz etmekteyim):d


(Loris)


       Her neyse uzun zamandır ne blog yazıyorum ne de günlük.Malumunuz finallerle uğraşmaktayız lakin finalleri de bahane ettiğim ayrı bir gerçek.Final sonrası mı? Yine İstanbul yoluna düşeceğim...Hatta çok büyük olasılıkla bir dersten kalacağım ve nihayetinde önce İstanbul sonra Es-es sonra yine İstanbul yapmak zorunda kalacağım.Gerçekten kötü bir durum ya, çok kısa bir zaman zarfında bir o yana bir bu yana gitmek.Yaratacağı masrafta cabası,hele bir de bütünlemelerde kalmış olduğum dersi veremezsem al bi de buradan yak anam! Derhal kapatıyorum bu konuyu hafakanlar basıyor beni:D

       Gündemi epeydir takip edemiyorum,netten baktıklarımla yetiniyorum.Gördüğüm kadarıyla siyasette pek de uçuk bi durum yok hatta öyle saçma bir durum var ki güncel medyada manşetlerde Sneijder var hala:) Milletin derdi oldu resmen ya. Gs alır almaz orasını bilimem ama sıkıldığımız bir gerçek.

       Adı üstünde...Harbiden karman çorman şeyler yazdım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.