22 Aralık 2012 Cumartesi

Yaşasın yemek yemek!


Yemek?


       Yemekten anlamıyorsun diyenler var lakin herkesin tarzı kendine di mi?Ne demişler zevkler ve renkler tartışılmaz.Kendimi bildim bileli yemek yemeyi seviyorum ama ciddi anlamda yemeğe olan ilgim Home tv izlemekle başladı.Gerçi bizim kültürümüze göre çok tuhaf yemekler gösterilmekte o kanalda lakin insan yine de tadını merak ediyor.Mesela Emeril'dan nefis tarifler adlı programda çok değişik yemekler yapılmakta.Yemeğe düşkünseniz gerçekten şiddetle tavsiye ederim Home tv'yi. Aklınıza gelebilecek her şey yapılmakta...



(EMERİL LAGASSE)


       Farklı yemekleri tatmayı seviyorum ancak ilk kez denediğim  farklı bir lezzeti sevme olasılığım çok düşük.Örneğin;noodle. İlk yediğimde çok garipsedim hatta midem bulandı diyebilirim.Noodle'ı ikinci deneyişimde biraz daha iyiydi ve sonrası geldi bir şekilde.Artık zorlanmadan(hatta severek)noodle yiyebiliyorum. Suşi de denemek istiyorum ancak benim gibi bir balık tutkununu balıktan soğutmasından korkuyorum :) National Geographic'te izlemiştim garip yemekler adlı bir belgeselde.Akrep falan deniyordular. Bu kadarı benim için 'çüşşş' tam anlamıyla.O kadar da ileri gidebileceğimi hiç zannetmiyorum. Benimkisi daha çok çevremde bulunan birbirinden farklı restoran vs. yerlerin ürünlerini tatmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.